Monday, August 18, 2014

တဏွာAခံေၾကာင့္ တဏွာွာAခံေံေၾကာင့္ ့္ ေနရာAျမန္ရ္ရေပမယ ့္ (၁)

လက္တစ္ဖက္က ေရဖလားကို ကိုင္ၿပီး ေရစည္ထဲတြင္ျပည့္လွ်ံေနေသာ ေရမ်ားထဲသုိ႔
ထိုးႏွစ္ကာ ခပ္လိုက္ၿပီး ကိုယ္လုံးေပၚကို ေလာင္းခ်လိုက္တ့ ဲ Aခ်ိန္မွာပဲ က်မဟာ
သူ႔ကိုလွမ္းေတြ႔လိုက္ရပါတယ္။
သူက ေျမျပင္ေပၚမွာ Aုံးလက္Aလယ္ေၾကာရိုး Aရင္းပိုင္းတစ္ပိုင္းကို
ဖင္ခုၿပီးထိုင္ေနရာက လက္ထဲမွာ ဓားပါးေလးတစ္ေခ်ာင္း ကိုင္ထားၿပီး
Aုံးလက္ေလးေတြကို တံျမက္စီးတန္သပ္ေနရာကေန က်မကို ကြက္ၾကည့္ ကြက္ၾကည့္
လုပ္ေနတာကို ေတြ႔လိုက္ရပါတယ္။
က်မေရခ်ဳိးေနတဲ့ေနရာနဲ႔ သူရိွတ့ေဲ နရာၾကားမွာ ပန္းၿခံဳေလးမ်ားရိွကာ
တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္လည္း ေပ(၂၀)နီးပါးေလာက္ ေ၀းေလေတာ့
မတ္တပ္ရပ္ၿပီး ေရခ်ဳိးေနတဲ့ က်မက ေျမျပင္ေပၚမွာထိုင္ေနတ့ဲသူ႔ကို သဲသကဲ ဲြကဲြ
ျမင္ေနရေပမယ့္ သူကေတာ့ က်မ သူ႔ကို ေတ႔ေြ နရတယ္ဆိုတာ သိပုံမရပါဘူး။
သူ႔ကိုေတြ႔လိုက္ရၿပီး သူက က်မကို ခုိးေၾကာင္ခိုး၀ွက္ၾကည့္ေနတယ္ဆိုတာလဲ
က်မက သိလိုက္ရေရာ က်မဟာ လက္ထဲက ေရခြက္ကို ေရစည္ထဲခ်လိုက္ၿပီး
က်မရဲ႕ကိုယ္ေပၚက ရင္လ်ားထားတ့ ဲ ထဘီတပတ္ႏမြ ္းပါးပါးေလးကို Aသာျဖန္႔ၿပီး
ခပ္ေလွ်ာ့ေလွ်ာ့ေလး ျပင္၀တ္လိုက္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့မွ ေရဖလားကို
ေကာက္ကိုင္လိုက္ၿပီး က်မရဲ႕ကိုယ္လုံးေပၚကို ေရေတြ တ၀ုန္း၀ုန္းန႔ ဲ Aျမန္ပ ဲ
ေလာင္းခ်ဳိးလိုက္ပါတယ္။
က်မရဲ႕ တကုိယ္လုံးမွာ ေရေတြ ရႊဲနစ္၍ သြားရပါၿပီ။
ဒီAခါမွာေတာ့ က်မဟာ လက္ထဲကေရခကြ ္ကို ခ်လိုက္ျပန္ၿပီး သူရိွတ့ဲဘက္ကို
ေက်ာေပးလိုက္ရာက က်မဟာကုန္းၿပီး က်မရဲ႕ေျခဖမိုးေလးေတကြ ို ခဏၾကာတ့Aဲ ထိ
ေခ်းတြန္းေနလိုက္ပါတယ္။
ခဏမွ်ၾကာသြားတဲ့Aခါက်ေတာ့မွ က်မဟာ ခါးကိုျပန္ဆန္႔လိုက္ၿပီး
သူရွိရာဘက္ကို လွည့္လိုက္ရာက က်မရဲ႕ေပါင္ႏွစ္လုံးကို ခပ္ကားကား ျပဳလုပ္လုိက္ၿပီး
က်မရဲ႕ကိုယ္ေပၚက ရင္လ်ားထားတ့ ဲ ထဘီေAာက္နားစေလးကို
ဒူးဆစ္Aထိလွန္တင္လိုက္ပါတယ္။ ဒီAခါမွာေတာ့ က်မရဲ႕ ျဖဴေဖးြ ၿပီးေနတ့ ဲ
ေျခသလုံးသားေလးေတြဟာ ထြက္ေပၚ၍ လာတ့Aဲ ခါမွာေတာ့ က်မဟာ Aသာငၿုံ႔ပီး
ေခ်းတြန္းပါတယ္။ တခါ က်မရဲ႕ထဘီေAာက္နားစေလးကို ဆက္ၿပီးေတာ့ Aေပၚကို
ေပါင္လယ္ေလာက္ထိ လွန္တင္လိုက္ၿပီး က်မရဲ႕ တုတ္တစ္၍ ေဖြးေနေသာ
ေပါင္လုံးႀကီးေတြကို က်မရဲ႕ လက္ဖ၀ါးေလးန႔ ဲ ေခ်းတနြ ္းေပးေနပါတယ္။
ဒီလိုလုပ္ေနရာကေန က်မက သူရိွတ့ဲဆီကို မ်က္လုံးေလး Aသာ၀န္႔ၿပီး
Aမွတ္တမဲ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူက လက္ထမဲ ွာကို္င္ထားတ့ ဲ ဓားပါးေလးကိုေရာ
Aုံးလက္ေလးေတြကိုပါ ခ်ထားၿပီး က်မကို သပ္သပ္ႀကီးထိုင္ၾကည့္ေနတာကို
ေတြ႔ရပါတယ္။
က်မက သူ႔ဘက္ကို က်မရဲ႕ ေရေတြ တကိုယ္လုံးရစႊဲ ိုေနတ့ ဲ ကိုယ္လုံးေလးကို
လွည့္ထားရာက မတ္တပ္ရပ္ရက္ကေန က်မရဲ႕ ေပါင္ႏွစ္လုံးကို Aသာကားကာ
ထဘီေAာက္နားစကိုလဲ ေပါင္လယ္ေလာက္ထိ လွန္တင္ထားေတာ့
ေျမျပင္ေပၚမွာထိုင္ေနတဲ့ သူ႔ရဲ႕မ်က္လုံးေတြက က်မရဲ႕ေပါင္ရင္းထိပင္ျမင္ေနရမလား
မေျပာတတ္ပါဘူးရွင္။ ၿပီးတာန႔ဲ က်မဟာ ရင္လ်ားထားတ့ ဲ ထဘီေလးရဲ႕ ဂ်ဳိင္းၾကား
ေAာက္ဖက္နားမွာညွပ္ထားတဲ့ Aထက္ဆင္စေလးကို ဆြဲျဖဳတ္လိုက္ၿပီး ထဘီေလးကို
ေAာက္ကို ေလွ်ာခ်လိုက္ပါတယ္။
က်မရဲ႕ ဆူၿဖိဳးမို႔ေမာက္ေနတ့ဲ ႏို႔Aုံေဖးြ ေဖးြ ႀကီးေတဟြ ာ
Aကုန္လုံးနီးပါးေပၚထြက္လာ ၿပီး ႏို႔သီးေခါင္းေလးေပၚကာနီးဆဲဆဲေလာက္မွာေတာ့
ထဘီေလးကို ဆက္၍ဆြဲမခ်ေတာ့ဘဲ ရပ္လိုက္ကာ လက္ေလးတစ္ဖက္နဲ႔
ထဘီေလးကို ရင္ဘတ္မွာ Aသာဖိလို႔ က်န္တ့လဲ က္တစ္ဖက္က လက္ဖ၀ါးေလးန႔ဲ
က်မရဲ႕ ရင္ဘတ္ရင္ညြန္႔ေလးေတြကို ပြတ္ေပး၍ ေခ်းတြန္းေနပါတယ္။
ခဏၾကာတဲ့Aခါမွာေတာ့ က်မနားကို လူတစ္ေယာက္
လာရပ္သလိုရိွတာေၾကာင့္ က်မက ေခါင္းင့ကဲ ာၾကည့္လိုက္ေတာ့
သူေလ….ေမာင္တိုးေပါ့ က်မရဲ႕ ေဘးတေစာင္းနားေလး ငါးေပကြာတ့ေဲ နရာကေန
က်မကို မ်က္လုံးျပဴးႀကီးနဲ႔ ၾကည့္ေနတယ္ေလ။
က်မလဲွ႔ၾကည့္တာာ ေတြ႔လိုက္ရေတာ့ သူက….
“ မမ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေခၚလိုက္သလားလုိ႔….”
ဆုိၿပီး ေယာင္၀ါး၀ါးနဲ႔ ေမးလာပါတယ္။ က်မရဲ႕စိတ္ထဲက ဒင္းေလးလည္း
မေခပါလားလို႔ေတြးၿပီး မင္းကို မမ ပါးစပ္က ေခၚတာမဟုတ္ပါဘူး မင္း မမနား
ေရာက္လာေAာင္ AမူAရာေတြလုပ္ျပၿပီး ေခၚလိုက္တာပါလို႔ စိတ္ထဲက
ေျပာလိုက္ပါတယ္။ ႏႈတ္ဖ်ားကေတာ့ ထြက္မလာပါဘူး။ တကယ္ ႏႈတ္ဖ်ားက
ထြက္လာတာကေတာ့…..
သူ႔ရဲ႕Aေမးစကားလည္းဆုံးေရာ က်မက သူ႔ကို
ယဲ့ယဲ့ေလးတစ္ခ်က္ၿပံဳးျပလိုက္ၿပီး….
“ ေAး…လာ…ေက်ာကုန္းကို ေခ်းတြန္းေပးစမ္းကြာ….”
လုိ႔ေျပာၿပီး သူ႔ဘက္ကို က်မရဲ႕ ေက်ာျပင္ေလးကို လွည့္ေပးလိုက္ရင္ပဲ
ေမာင္တိုးဟာ က်မရွိရာကို လွမ္းၿပီးတုိးကပ္လာပါတယ္။ က်မကလည္း
က်မရဲ႕ထဘီေလးကို ခါးနားထိ ေလွ်ာ့ခ်ေပးလိုက္ေတာ့ က်မရဲ႕ျဖဴေဖြးညက္ေညာကာ
ျပည့္တင္းေနတဲ့ ေက်ာသားေလးေတြ ထြက္ေပၚလာတဲ့Aခါမွာ…သူ႔ရဲ႕
လက္ဖ၀ါးႏွစ္ဖက္ဟာ က်မရဲ႕ ေက်ာျပင္ေလးေပၚသု႔ိ ဖိကပ္၍လာကာ က်မရ႕ဲ
ေက်ာျပင္ေလးမွာ ေႏြးကနဲ ျဖစ္သာြ းရတ့Aဲ ခ်ိန္မွာပဲ က်မရဲ႕ရင္ထမဲ ွာ ေတာ့ ေAးကနဲ
ျဖစ္သြားရပါေတာ့တယ္။
သူ႔ရဲ႕လက္ဖ၀ါးၾကမ္းၾကမ္းႀကီးေတြဟာ က်မရဲ႕ေက်ာျပင္ႏုႏုေလးေပၚ၀ယ္
ေခ်းတြန္းေပ းေနတဲ့ပုံမ်ဳိး မဟုတ္ဘဲ ေက်ာျပင္ေလးကို Aလ်ားလိုက္ စုန္ခ်ီဆန္ခ်ီနဲ႔
ဖြဖြေလး တရြရြနဲ႔ ပြတ္ေပးလိုက္ေတာ့ က်မရဲ႕တကိုယ္လုံးဟာ ၾကက္သီးေတ ြ
တဖ်န္းဖ်န္းထကာ တကုိယ္လုံးေရ
ေတြ ရႊဲေနတဲ့ၾကားက ထူထူပူပူျဖစ္၍လာရပါတယ္။
သူ႔လက္ဖ၀ါးေတြဟာ က်မရဲ႕ ေက်ာျပင္ေလးေပၚမွာ ဖြဖြေလးတင္ထားရာကေန
ပြတ္ရင္း သပ္ရင္းနဲ႔ တေျဖးေျဖး ဖိကပ္လာၿပီး ရြရြေလး ပြတ္ေနရာကေန
ခပ္သြက္သြက္ေလး ပြတ္ေပးလာပါတယ္။
ၿပီးေတာ့လည္း က်မရဲ႕ေက်ာျပင္ကို Aလ်ားလိုက္ ပြတ္ေနရာကေန
ကန္႔လန္႔ျဖတ္ ပြတ္လိုက္ ေ၀့ကာ၀ိုက္ကာျဖင့္ ပတြ ္လိုက္န႔ဲ လုပ္ေနရင္းက
တခ်က္တခ်က္မွာ Aေပၚဖက္ကိုေရာက္လာတ့ ဲ သူ႔ရဲ႕လက္ဖ၀ါးႏွစ္ဖက္က
က်မရဲ႕ေဖြးေဖြးလုံးလုံး ပုခုံးေလးႏွစ္ဖက္ကို တစ္ဖက္တစ္ခ်က္ဆီ ျဖတ္ကနဲ ျဖတ္ကနဲ
မခ်င့္မရဲႏွင့္ တခ်က္တခ်က္လာၿပီး ဆုတ္ေနပါေသးတယ္။ ဒီမွ်တင္မကပဲ ေAာက္ကို
စုန္ဆင္းသြားတဲ့ သူ႔ရဲ႕ လက္ဖ၀ါးၾကမ္းၾကမ္း ႏွစ္ဖက္ဟာ ခါးဆစ္နားေရာက္ေနတဲ့
က်မရဲ႕ထဘီAနားစေလးကို ေAာက္ဖက္သုိ႔ တိုက္ခ်ၿပီး သူ႔လက္ဖ၀ါးေတြက က်မရဲ႕
ခါးဆစ္ေAာက္ဖက္ကိုပင္ ဆင္း၍ ဆင္း၍ ေရာက္သြားရပါတယ္။
ေမာင္တိုးဟာ စိတ္ေတြ ၾကြလာလို႔ မထိန္းႏိုင္လုိ႔ပဲလား။ ဒါမွမဟုတ္
Aတင့္ရဲလာတာလားေတာ့ မေျပာတတ္ပါ။ သူ႔ရဲ႕လက္ဖ၀ါးေတြက ေAာက္ဖက္ကို
စုန္ဆင္းရင္း လက္တစ္ဖက္က က်မရဲ႕ေရေတြရနႊဲ စ္ေနတ့ဲ ထဘီေလးန႔ဲ
တသားတည္းကပ္ေနတဲ့ က်မရဲ႕ဖင္သားေစာင္း AိAိႀကီးတစ္ဖက္ကို မထိခလုတ္
ထိခလုတ္နဲ႔ တို႔ထိလိုက္ပါေသးတယ္။ က်မျဖင့္ ရင္ထဲမွာ တလွပ္လွပ္နဲ႔
ဇိမ္ေတြ႔လြန္းတာေၾကာင့္ က်မရဲ႕မ်က္လုံးေလးႏွစ္လုံးကိုပင္ မွိတ္ထားမိပါတယ္။
ဒီလိုေနရင္းကေန စိတ္ေတြဟာ တစထက္တစ ကေျပာင္းကျပန္ျဖစ္လာရတာနဲ႔Aမွ်
က်မဟာ က်မကိုယ္က်မပင္ မထင္မွတ္မိဘဲ က်မရဲ႕ခါးကို ေရွ႕ဖက္သုိ႔
ညြတ္လိုက္ရာက နည္းနည္းေလာက္ ကုန္းလိုက္မိၿပီး ေရေတြရႊဲနစ္ေနတဲ့
ထဘီပါးေလးနဲ႔ တစ္သားတည္းကပ္ေနတ့ ဲ က်မရဲ႕ဖင္သားAိAိႀကီးကို
နည္းနညး္ေနာက္ကို ပစ္ေပးလိုက္မိတ့ဲ Aခ်ိန္မွာပဲ က်မရဲ႕ရင္ထမဲ ွာလိႈက္ကန ဲ
ဖိုသြားရပါတယ္။
က်မရဲ႕ဖင္ႀကီးေနာက္ကို တိုးလိုက္ေတာ့ သူ႔ရဲ႕ေရွ႕ဖက္နဲ႔ ဖိမိမတတ္
ထိကပ္သြားရတဲ့Aခ်ိန္မွာပဲ သူ႔ရဲ႕ခပ္တိုတို၀တ္ထားတ့ ဲ လုံခ်ည္ေAာက္က
AသဲAသန္ျဖစ္ေနတဲ့ လီးေခ်ာင္းႀကီးကို သြားၿပီးတိုက္မိေတာ့တာပါပဲ။ တဆက္ထဲမွာပဲ
က်မဟာ က်မရဲ႕ဖင္သားလုံးလုံးႀကီးေတြကို တစ္ခ်က္ ႏွစ္ခ်က္ Aသာေလး
လႈပ္လိုက္ၿပီး က်မရဲ႕ဖင္သားေတြနဲ႔ သူ႔ဟာႀကီးကို စမ္းၾကည့္ေနလိုက္မိပါတယ္။
Aို….နဲတာႀကီး မဟုတ္ပါဘူးရွင္။ မာၿပီး ေတာင္ေနလိုက္တာလည္း သန္လိုက္
မာလိုက္တာ မေျပာပါနဲ႔ေတာ့။ က်မ ဖင္သားႀကီးန႔ဲတိုက္မိတာေတာင္
တန္႔ခံေနေသးတယ္။ က်မရဲ႕ေယာက်္ား Aကိုႀကီးစိန္ျမင့္ရဲ႕လီးန႔ဲကေတာ့
ကြာလိုက္တာ…..Aကိုႀကီးက Aသက္(၅၀)ေလာက္ရွိေနလို႔လားေတာ့
မေျပာတတ္ဘူး။ သူသိပ္ၿပီး ထန္ေနတ့ ဲ Aခ်ိန္မွာေတာင္ သူ႔လီးက ခပ္ငိုက္ငိုက္ရယ္။
က်မလို Aသက္(၂၈)ႏွစ္သာရိွေသးတ့ ဲ ဆူဆူၿဖိဳးၿဖိဳးန႔လဲ ူက
ဘယ္Aားရေက်နပ္ႏိုင္မွာလဲ။ ၿပီးေတာ့ ရကာစ တစ္လေလာက္ပဲ ေနာက္ေတာ့
တစ္ပတ္တစ္ခ်ီေတာင္ မနဲလုပ္ေနရေသးတယ္။
ဒါနဲ႔ေတာင္ သူက ႏွာထၿပီး တဖက္ရြာက တခုလပ္မတစ္ေယာက္နဲ႔
ျဖစ္ေနေသးတယ္လို႔ က်မ ၾကားၾကားေနရတယ္။ ေတးြ ေနမိတ့ဲက်မဟာ
က်မရဲ႕ေစာက္ပတ္ေAာက္ႏႈတ္ခမ္းစပ္န႔ ဲ စAိုေပါက္ေလးၾကားမွာ နင့္ကနဲ
ခံစားသြားရတာေၾကာင့္ က်မရဲ႕Aသိစိတ္ဟာ ေမာင္တိုးဆီ
ျပန္ၿပီးေရာက္သြားရပါတယ္။
Aလုိရွင္….ေမာင္တိုးရယ္ေလ…..က်မရဲ႕ဖင္သားႀကီးေတြကို လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔
တဖက္တခ်က္ဆီ ဆြဲကိုင္ကာ ဖင္သားAိAိႀကီးေတြကို ဖ်စ္လိုက္ညစ္လိုက္
ဆုတ္နယ္လိုက္ လုပ္ေပးေနရုံမကပဲ သူ႔ရဲ႕ေရွ႕က လုံခ်ည္တြင္းကေန ေငါထြက္ေနတဲ့
လီးတန္ႀကီးဟာ က်မရဲ႕ဖင္ေပါက္(၂)ခုၾကားနယ္ေလးကို AမိAရ
ဖိေထာက္ထားပါတယ္။
သူ႔ဆီကို က်မ Aမွတ္တမ့ဲလွည့္ၾကည့္လိုက္မိတ့ ဲ Aခ်ိန္မွာပဲ သူ႔လီးႀကီးထိပ္ဟာ
က်မရဲ႕ဖင္သားႀကီး ႏွစ္လုံးၾကားကေန ေနာက္ကို ဆုတ္သြားတ့Aဲ တြက္ က်မလည္း
က်မရဲ႕မ်က္ႏွာေလးကို ေရွ႕ဖက္သို႔ ျပန္လွည့္လိုက္တ့ ဲ Aခ်ိန္မွာပဲ…..“ Aင…့္ . ”
ေမာင္တိုးေလ သူ႔လီးတန္ႀကီးထိပ္န႔ ဲ က်မရဲ႕ဖင္သားႀကီး ႏွစ္ျခမ္းၾကားကို
ခပ္နာနာေလး ေဆာင့္သြင္းလိုက္ရာ ေရစိုၿပီး တသားထဲကပ္ေနတဲ့
က်မရဲ႕ထဘီေလးဟာ ဖင္သားႀကီး (၂)ခုၾကားမွာ ခ်ဳိင့္၀င္ၿပီး ကပ္ေနတ့Aဲ တြက္
သူ႔ရဲ႕လီးတန္ႀကီးထိပ္ဟာ မိမိရရပဲ က်မရဲ႕စAို၀ေလးကို
တဲ့တဲ့ထိုးေဆာင့္မိပါေတာ့တယ္။
က်မဟာ Aင့္ကနဲျဖစ္သြားရာက မ်က္လုံးေလးေတြ ျဖတ္ကနဲေမွးက်သြားရၿပီး
တၿပိဳင္နက္ထဲမွာပင္ က်မရဲ႕တကုိယ္လုံးျဖာကနဲျဖစ္သြားရကာ ထဘီစေလးကို
လုံးေထြး၍ ရင္ဘတ္တြင္ဖိကပ္ထားေသာ က်မရဲ႕လက္ေလးဟာလည္း
ျပဳတ္ထြက္သြားရကာ ေမာင္တိုးက ခပ္နာနာေဆာင့္လိုက္တ့Aဲ တကြ ္ က်မရဲ႕
ခပ္ကုန္းကုန္းေလးျဖစ္ေနတဲ့ ကိုယ္လုံးေလးဟာ ေရွ႕ကိုငိုက္၍သြားရတာေၾကာင့္
က်မရဲ႕ေရွ႕မွာရွိေနတဲ့ ေပါင္လယ္ေလာက္သာ Aျမင့္ရွိေသာေရစည္ႏႈတ္ခမ္းကို က်မရဲ႕
လက္ေလးႏွစ္ဖက္နဲ႔ ဆန္႔တန္း၍ ၿမဲၿမံစြာကိုင္ကာ ေထာက္လိုက္မိပါေတာ့တယ္။
ေမာင္တိုးကလည္း လ်င္လိုက္တာေလ။ က်မရဲ႕ရင္ဘတ္မွာဖိထားတဲ့
ထဘီစေလးျဖတ္ကနဲ လြတ္ထြက္ျပဳတ္က်သြားရတ့ ဲ Aခ်ိန္မွာပဲ သူက က်မရဲ႕ထဘီကို
သူ႔လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ ဆြဲခ်ကာ ခၽြတ္လိုက္ေတာ့ ေရစိုေနတဲ့ထဘီေလးဟာ
က်မရဲ႕ေျခဖ်ားဆီကို ကြင္းလုံးလုံးၿပီး က်သာြ းတ့ဲAခ်ိန္မွာပဲ
က်မရဲ႕ဖင္သားႀကီး(၂)ခုၾကားမွာ ေႏြးကနဲ ျဖစ္သြားရတာေၾကာင့္ သဘာ၀Aရ
Aေလ့Aက်င့္ရၿပီးျဖစ္ေနတဲ့ က်မဟာ ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ကို ျပင္ရပ္လုိက္ကာ
ေပါင္ႏွစ္လုံးကို နဲနဲဟေပးလိုက္ၿပီး က်မရဲ႕ခါးကိုလည္း ပုိၿပီးညြတ္ကာ
တင္ပါးႀကီးေတြေပၚက ဖင္သားႀကီးေတြကို လုံးတစ္၍
ေျမွာက္ၾကြေပးလိုက္ပါေတာ့တယ္။
ဒီAခ်ိန္မွာပဲ လုံခ်ည္ခၽြတ္ၿပီးသား ျဖစ္ေနတ့ ဲ ေမာင္တိုးရဲ႕လီးတန္ႀကီးဟာ
ဖင္သားႀကီးႏွစ္လုံးၾကားကေန ေနာက္ကိုတစ္ရစ္ၿပီး စူထြက္လ်က္
Aရည္ၾကည္ေလးမ်ားပင္ တစြန္းတစထြက္ေနၿပီျဖစ္ေလေသာ
က်မရဲ႕ေစာက္ေခါင္း၀သုိ႔ ထိပ္ဖူးေႏြးေႏြးႀကီး ေတ့၍ေထာက္လိုက္ၿပီး
ဖိ၍သြင္းလိုက္ပါေတာ့တယ္။
“ ျဗစ္…..ျဗစ္….Aင့္….Aင္း…..A….ျဗစ္……ဟင္း…..ဟင္း…….”
က်မရဲ႕မ်က္ႏွာေလးဟာ ေမာ့တက္သြားၿပီး
မ်က္လုံးေလးႏွစ္လုံးစင္းက်သြားရာမွ မ်က္ႏွာေလးဟာ ခပ္ရံႈ႕ရံႈ႕ေလးျဖစ္သာြ းရပါတယ္။
က်မရဲ႕ေစာက္ေခါင္းထဲကို သူ႔လီးတန္ႀကီးတ၀က္သာသာေလာက္ ၀င္သြားAၿပီးမွာ
ဆက္၍မသြင္းေသးဘဲ ရပ္ထားလိုက္တာေၾကာင့္ ရမက္ေသြးေတြ Aဆမတန္
ထၾကြေသာင္းက်န္းကာ ဆႏၵေတြျပင္းျပေနတ့ ဲ က်မဟာ…..
“ လုပ္….လုပ္…..သြင္းေလ…..ဆက္သြင္းေလ…..ေမာင္တိုး….လူလည္းၾကည့္
Aုံး…”
ဒီလို က်မက ကဗ်ာကသီေျပာလိုက္ေတာ့ က်မရဲ႕ဖင္သားေဖြးေဖြးႀကီးႏွစ္ဖက္ကို
ဆုတ္ကိုင္ထားတဲ့ သူရဲ႕လက္ဟာ ပုိ၍ဖိကပ္လာကာ တင္းၾကပ္စြာ ကိုင္လိုက္ၿပီး
သူ႔ရဲ႕လီးတန္ႀကီးကိုဖိၿပီး ထိုးသြင္းလိုက္ပါေတာ့တယ္။
“ ျဗစ္….Aိုး…..ျဗစ္….ဖြတ္……Aမေလး ”
တAားကို ဖိသြင္းလိုက္တာပဲရွင္။ ႏွစ္ခ်က္ထဲနဲ႔ တဆုံး၀င္ေAာင္
ေဆာင့္သြင္းလိုက္ေတာ့ လင္ရွိေပမယ့္ ကေလးမေမြးေသးဘဲ နပ္မွန္ေAာင္ပင္
ခံမထားရတဲ့ က်မရဲ႕ေစာက္ပတ္က်U္းက်U္းေလးဟာ ေAာင့္တက္သြားရပါတယ္။
သူ႔လီးတန္ႀကီးကေတာ့ က်မရဲ႕ေစာက္ေခါင္းထဲမွာ Aျပည့္Aသိပ္ မဆန္႔မၿပဲျဖင့္
တဆုံး၀င္၍သြားခဲ့ရပါၿပီ။ နဲနဲေနာေနာဟာႀကီး မဟုတ္ပါ။ ေစာက္ေခါင္းတစ္ခုလုံး
ဖိသိပ္ေနတဲ့Aျပင္ ထိပ္ဖူးႀကီးကလည္း ရင္၀ကို ေျပးေဆာင့္လိုက္သလုိပဲ
မာလိုက္တာလည္း မေျပာပါနဲ႔။ သံေခ်ာင္း တစ္ေခ်ာင္းလိုပါပဲ။ ေယာက်္ားလီးႀကီး
စံခ်ိန္မီွမီွနဲ႔ ဒီလိုမာတာ ဒီတစ္ခါပဲ ေတ႔ဖြ ူးတာပါ။ ၿပီးေတာ့ ဒီေလာက္သန္မာလွတ့ဲ
လီးေခ်ာင္းႀကီးမ်ဳိး ဒီတစ္ခါပဲ က်မရဲ႕ေစာက္ေခါင္းထဲကို သြင္းဖူးတာပါ။
Aားရၿပီးေက်နပ္လိုက္တာ မေျပာပါန႔ေဲ တာ့ရွင္။
က်မရဲ႕ေစာက္ေခါင္းထဲကလည္း ေစာက္ရည္ၾကည္ေတြဟာ ပြက္ကနဲ ပြက္ကနဲ
ထြက္လာၾကပါေတာ့တယ္။
ဒီၾကားထဲမွာ ေမာင္တိုးက က်မရဲ႕ေစာက္ေခါင္းထဲမွာ တဆုံး၀င္ေနၿပီျဖစ္တဲ့
လီးတန္ႀကီးကို က်မေစာက္ပတ္၀န႔ ဲ သူ႔လီးတန္Aရင္းတို႔ ဖိကပ္ၿပီး သူ႔ခါးႀကီးကို
လႈပ္ကာ သူ႔တင္ပါးႀကီးေတြကို လႈပ္ကာေျမာက္ကာ လုပ္ေပးေနေလေတာ့
ေမာင္တိုးရဲ႕လီးတန္ မာမာေၾကာေၾကာႀကီးဟာ က်မရဲ႕ေစာက္ေခါင္းထမဲ ွာ
Aျပည့္Aၾကပ္ျဖစ္ေနတာေတာင္မွ ေစာက္ေခါင္းႏုႏုေလးေတြကို ပတ္လည္လွည့္ကာ
ဖိႀကိတ္ၿပီး ပြတ္ေနေတာ့ရာ….
“ A….A….Aီး….ဟင္း…..”
ဟူေသာ Aသံေလးမ်ားျဖင့္ က်မရဲ႕ဖင္သားေဖြးေဖြးႀကီးေတြဟာ တကုန္းကုန္းနဲ႔
ေျမာက္ၾကြ ေျမာက္ၾကြျဖစ္ေနရပါတယ္။
“ ေမာင္တိုး……မင္းဘယ္လိုလုပ္ေနတာလဲ….ဟင္း…..Aုိ….Aုိ....ဟင္း…
..ဟင္း… ”
ေျပာကာမွ ေမာင္တိုးက ပိုလုပ္လိုက္ပါေသးတယ္။
က်မရဲ႕ေစာက္ရည္ၾကည္ေတြဟာလည္း သူ႔လီးတန္ႀကီး လႈပ္လိုက္တိုင္း
ေစာက္ပတ္၀ကေန စိမ့္ကနဲ စိမ့္ကနဲ ထြက္လာရကာ…..က်မရဲ႕
ေပါင္တြင္းသားေလးမ်ားဆီသုိ႔ပင္ စီးက်ေနပါၿပီ။ ခဏေနေတာ့မွ ေမာင္တိုးဟာ
သူ႔လီးတန္ႀကီးကို ေရွာကနဲ ဆြဲထုတ္လိုက္ၿပီး ဆတ္ကနဲ ေဆာင့္ၿပီးသြင္းကာ
စၿပီးလိုးပါေတာ့တယ္။
သူ႔ေဆာင့္ၿပီး လိုးလိုက္ေလတိုင္း Aင့္ကနဲ….Aင့္ကနဲ….ျဖစ္ရင္းက က်မျဖင့္
Aရသာရွိလိုက္တာ မေျပာပါနဲ႔ေတာ့ရွင္…..။ က်မ သူ႔ကို Aထင္ေသးမိတာ
မွားၿပီလားလို႔ေတာင္ ေတြးမိပါတယ္။ သူ႔ဟာ သူAလုပ္လုပ္ေနတ့ဲ ေမာင္တိုးကို
က်မက မိန္းမသား သဘာ၀Aတိုင္း ကို္ယ့္ကိုသေဘာက် ေစခ်င္လို႔ ဂရုစိုက္ေစခ်င္လို႔
လူကလည္း လစ္တာနဲ႔ ဒီေလာက္ထိ ျဖစ္လာလိမ့္မယ္လည္း မထင္ဘဲ စမိရာမွ
ခုေတာ့…..က်မျဖင့္ ေကာ့ပ်ံ၍ေနရပါၿပီ။
ၿပီးေတာ့ ဒီေလာက္ထိ ျဖစ္၊
မျဖစ္ဆိုတာကလည္းက်ိန္ေသတြက္လို႔မရေၾကာင္းန႔ ဲ မစီးရင္ေတာ့ေနေရာ
တက္စီးလိုက္ရင္ေတာ့ စီးတဲ့သူေနာက္ပါသြားတတ္တာ က်မလို မိန္းကေလးေတြရဲ႕
သဘာ၀ပါပဲလားလို႔လည္း ေတြးလိုက္မိပါတယ္။ ေမာင္တိုးကေတာ့
ဖင္ကုန္းေပးထားတဲ့ က်မကို ေနာက္ကေနၿပီးေတာ့ Aားရပါးရကို ေဆာင့္ၿပီး
လိုးေနပါၿပီ။
Aရသာေတြေကာင္းသထက္ ေကာင္းလာရတ့ဲ က်မဟာ သူ႔လီးတန္ႀကီးက
က်မရဲ႕ေစာက္ေခါင္းထဲကို ေဆာင့္ေဆာင့္ၿပီး လိုးလိုက္ေလတိုင္း က်မရဲ႕ဖင္ႀကီးေတြကို
ေနာက္ျပန္ေကာ့ေကာ့ေပးလိုက္ပါတယ္။
ဒီလို သူ႔လီးတန္ႀကီးက က်မရဲ႕ေစာက္ေခါင္းထဲကို ေဆာင့္ေဆာင့္ၿပီး
သြင္းလို္က္ေလတိုင္း က်မရဲ႕ဖင္သားေဖးြ ေဖးြ ႀကီးေတြဟာ တျဖတ္ျဖတ္ခါသာြ းၿပီး
က်မရဲ႕ေနာက္ကို စူထြက္ေနတ့ ဲ ေစာက္ပတ္ႏႈတ္ခမ္းသားႀကီးေတဟြ ာလည္း
သူ႔ရဲ႕လီးတန္ႀကီးနဲ႔Aတူ က်မရဲ႕ေစာက္ေခါင္းထဲကို ခြက္ခြက္ၿပီး ၀င္သြားေနမွာ
Aမွန္ပါပဲရွင္။
ေမာင္တိုးက သူ႔ရဲ႕လီးတန္ႀကီးကို က်မရဲ႕ေစာက္ေခါင္းထဲသုိ႔ Aားပါးတရ
ေဆာင့္လိုးၿပီး ေနာက္တႀကိမ္ ေဆာင့္ဖို႔Aတြက္ သူ႔လီးတန္ႀကီးကို ဆဲြ၍
Aထုတ္မွာလည္း က်မရဲ႕ေစာက္ပတ္ႏႈတ္ခမ္းသားႀကီးႏွစ္ခုဟာ သူ႔လီးတန္ႀကီးန႔ ဲ
ကပ္ညွိၿပီး Aျပင္ကိုလန္ထြက္လာမွာ AေသAခ်ာပါပဲ။
“ ျပြတ္….ဖြတ္…..ဖြတ္……ပလြတ္ ”
“ A….Aင့္……ဟင့္……ကၽြတ္….ကၽြတ္……”
သူ႔ရဲ႕ေဆာင့္ခ်က္ေတြဟာ Aလနြ ္Aမင္းျပင္းထန္လာတာန႔Aဲ တူ ေမာင္တိုးဟာ
Aားမလို Aားမရနဲ႔ သူ႔လက္တစ္ဖက္က က်မရဲ႕ ေရွ႕ကႏို႔Aုံႀကီးေတြကို လွမ္းဆၿဲြပီး
မခ်င့္မရဲနဲ႔ ဆုတ္နယ္ေနပါေသးတယ္။
က်မျဖင့္ ေကာင္းလြန္းလို႔ ဘာမွမသိေတာ့ပါဘူး။ ေမာင္တိုးက Aားပါးတရ
ေဆာင့္လိုက္တိုင္း က်မရဲ႕ကုန္းေပးထားတ့ဲ ကိုယ္လုံးေလးဟာ ေရွ႕ကို ဆတ္ကန ဲ
တုိးသြားတာနဲ႔Aတူ က်မရဲ႕Uီးေခါင္းေလးဟာလည္း ေနာက္ကို လန္လန္သြားၿပီး
က်မျဖင့္ တကၽြတ္ကၽြတ္နဲ႔ မခ်ိမဆန္႔ေလး စုပ္သပ္ေနရပါတယ္ရွင္။
AဲဒီAခ်ိန္မွာပဲ ေမာင္တုိးဟာ Aားရပါးရေဆာင့္လိုးေနရင္း…..
“ မမ ….Aား…..မမ ကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္သြားၿပီ….မမ
ရယ္….မမေရာ….ကၽြန္ေတာ့္ကို ခ်စ္လားဟင္…..”
က်မလည္း သူ႔ေမးလာတာေၾကာင့္
Aံ့Aားသင့္သလိုျဖစ္သြားၿပီးဘာျပန္ေျပာရမွန္းမသိ
ေAာင္ကို ျဖစ္သြားရပါတယ္….ေနာက္ေတာ့ က်မလည္း လိမ္မာပါးနပ္စာြ န႔…ဲ .
“ လုပ္မွာသာ…..လုပ္စမ္းပါ….မမလည္း….Aား…..မင္း…ကို….ခ်စ္တာေပါ့…..
Aင္း….ဟင္း….Aား…..”
မၾကာခင္မွာပဲ က်မရဲ႕ႏို႔Aုံေပၚက သူရဲ႕လက္ေရာ က်မရဲ႕ဖင္သားႀကီးေပၚက
သူ႔ရဲ႕လက္ေရာဟာ က်မရဲ႕ခါးေသးေသးေလးေပၚကို ေရာက္လာၿပီး Aတင္းကို
ဆြဲညွစ္ကာကိုင္ရင္း ေမာင္တိုးဟာ သူ႔လီးႀကီးကို က်မရဲ႕ေစာက္ေခါင္းထဲသုိ႔
Aသားကုန္ေဆာင့္ေဆာင့္ၿပီး လိုးလိုက္ပါတယ္။
“ ေကာင္းလားဟင္….မမ….Aား….Aင္း….”
“ ေတာ္ၿပီကြာ….ေမာင္တိုး…..မမ ကို Aဲဒါမ်ဳိးေတြ
မေမးနဲ႔…….Aား…..ေဆာင့္…ေဆာင့္…..ေမာင္တိုး….ေဆာင့္……Aား….ကၽြတ္…..မမ
ၿပီးေတာ့မယ္……Aား…..”
တခဏAတြင္းမွာပဲ က်မဟာမ်က္လုံးႏွစ္လုံး စုံမွိတ္ၿပီး ေAာက္ႏႈတ္ခမ္းေလးကို
ျပတ္ထြက္လုမတတ္ ကိုက္ရင္းလည္ေခ်ာင္းသံေလးန႔ဲ….
“ A….A…..ေဆာင့္……A…..Aင္း…..ၿပီး….ၿပီး…..Aား…..ကၽြတ္..ကၽြတ္…”
ဟု မခ်ိမဆန္႔Aသံျပဳရင္း က်မရဲ႕ကိုယ္လုံးေလးဟာ တဆတ္ဆတ္ျဖစ္ရာက
ေပ်ာ့ေခြကာ က်သြားေတာ့မတတ္ ေရွ႕သုိ႔Aငိုက္မွာေတာ့ ေမာင္တိုးက
သူ႔ရဲ႕လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ က်မရဲ႕ခါးကို Aတင္းဆဲြကာကိုင္ထားၿပီး ခပ္ျပင္းျပင္းကို
ေဆာင့္လို္းေနပါတယ္။ က်မလည္း ေမာင္တိုးၿပီးကာနီးၿပီဆိုတာ
သူ႔ရဲ႕ေဆာင့္ခ်က္ေတြAရ သိလိုက္ပါတယ္။ တခဏAၾကာမွာေတာ့…..
“ Aား….မမ…..Aား…..ဟင္း…..ၿပီးၿပီ…..မမရယ္……Aား……”
ဟု ေျပာေျပာဆုိဆို ေမာင္တုိးဟာ က်မရဲ႕ဖင္ႀကီးေတြကို သူ႔ေရွ႕သို႔ ဆြဲကပ္၍
သူကလည္း ဖိကပ္ထားကာ ေမာင္တုိးရဲ႕ခါးႀကီးဟာ တတြန္႔တြန္႔
ျဖစ္သြားရပါေတာ့တယ္။
ခဏၾကာတဲ့Aထိ ခါရမ္းေနတ့ ဲ က်မရဲ႕ဖင္သားေဖြးေဖးြ ႀကီးေတြကို
သူ႔ရဲ႕လီးတန္ႀကီး တဆုံးသြင္းထားရက္ကပင္ ေမာင္တုိးရဲ႕ လက္ႏွစ္ဖက္ဟာ
ညင္ညင္သာသာပြတ္၍ေပးကာ ဆုတ္လိုက္ နယ္လိုက္ လုပ္၍လည္း ေပးေနပါတယ္။
Aတန္ငယ္ၾကာတဲ့Aခါမွာေတာ့ ေမာင္တိုးဟာ က်မရဲ႕ေစာက္ေခါင္းထဲက
သူ႔လီးႀကီးကို ေျဖးေျဖးခ်င္းဆြဲထုတ္လိုက္လို႔ လီးတန္
ႀကီး တစ္ခုလုံး ထြက္သြားတယ္ဆုိရင္ပဲ က်မဟာ ခါးဆန္႔ၿပီး ရပ္လုိက္ရာက
က်မရဲ႕ေျခဖ်ားေပၚက ေရစိုထဘီေလးကို ေျခဖ်ားေလးမ်ားၾကြကာ ဆယဲြ ူလို္က္ၿပီး ခါ၍
နဲနဲျဖန္႔လိုက္ကာ ေျခေထာက္မွေကာက္စြပ္ၿပီး ၀တ္လိုက္ကာ ရင္လ်ားလိုက္ပါတယ္။
ၿပီးေတာ့ သူ႔ေရွ႕က ေျခတလွမ္းလွမ္းကာ လွည့္ထြက္လိုက္ၿပီးေတာ့မွ က်မဟာ
သူရွိရာဖက္သုိ႔ လွည့္ၾကည့္လိုက္ပါတယ္။ A၀တ္Aစားဆိုလို႔ တစ္ခုမွ ၀တ္မထားတဲ့
ေမာင္တိုးဟာ သူ႔ရဲ႕မာေတာင္ဆဲျဖစ္တ့ဲ လီးတန္ႀကီးဟာ Aရည္ေတြေပပြၿပီး
ေတာက္ေျပာင္ေနကာ သူက သူ႔ေရွ႕ကေန လွည့္ထြက္သြားလုဆဲဆျဲဖစ္ေနတ့ ဲ က်မကို
ခပ္ေတြေတြရပ္ကာ ရီေ၀ေ၀ေလးန႔ ဲ ၾကည့္ေနပါတယ္။
သူ႔ရဲ႕Aၾကည့္ေတြထဲမွာ မသာြ းပါန႔ဲလား မမရယ္….လို႔ ေျပာေနသေယာင္
Aရိပ္Aေယာင္ေတြကို ေတြ႕လိုက္ရတာေၾကာင့္ က်မရဲ႕ရင္မွာ ညင္သာစြာနဲ႔
လႈိက္ဖုိသြားရပါတယ္။
ၿပီးေတာ့ သူ႔ေရွ႕ကေန လွည့္ထြက္သြားဖုိ႔
ေျခတစ္ဖက္ေတာင္လွမ္းထားၿပီးျဖစ္တ့ ဲ က်မရဲ႕ လက္ေလးတစ္ဖက္ဟာ
သူ႔လက္ေကာက္၀တ္ေလးကို လွမ္းၿပီး AသာAယာဆဲြကာ ၿပီးသည္ႏွင့္ က်မက
လွည့္ထြက္လိုက္ေလေတာ့ ေမာင္တုိးရဲ႕မ်က္ႏွာေလးဟာ ၀င္းပသြားၿပီး ခၽြတ္ထားတဲ့
သူ႔လုံခ်ည္ကို ကဗ်ာကသီ ေကာက္ယူကာ ေမာင္တိုးဟာ က်မဆြဲေခၚရာေနာက္သုိ႔
လိုက္ပါခဲ့ပါေတာ့တယ္။
က်မကလည္း သူ႔လက္ကိုဆြဲရင္း ေခၚလာရာက
ေနာက္ေဖးတံခါးေပါက္ကတဆင့္ Aိမ္ထဲသုိ႔ လွမ္းတက္လိုက္ပါေတာ့တယ္ရွင္……။
********************************************

No comments: